viernes, 25 de diciembre de 2009

Reflexió i valoració del bloc

En el dia d'avui hi ha el tancament del bloc creat per aquesta alumna de primer de grau d'educació infantil de Blanquerna.
Per finalitzar m'agradaria donar importància al fet de que abans de realitzar aquesta assignatura no trobava cap utilitat a introduir les noves tecnologies a nens tan petits com són els que cursen P-3, P-4 i P-5, i que en canvi ara trobo que son una eina d'unió entre la família i l'escola molt útil i molt eficaç.
Hi vaig poder veure un gran exemple a l'escola on vaig anar a fer pràctiques durant la setmana d'activitats externes, l'escola del sol de Sabadell. Cada curs de la escola tenia un bloc on hi penjaven cada activitat realitzada a l'aula, sortides culturals, noticies d'interès pels familiars...
Una de les feines que he realitzat a classe de Gestió de la informació i TIC i que m'ha servit més per al dia a dia a Blanquerna ha estat la dels mapes conceptuals, amb el programa Cmaptools, ja que m'ha estat molt útil a l'hora de realitzar treballs d'altres àrees, com per exemple el treball d'educació física.
http://arantxahdez.blogspot.com/2009/12/mapes-conceptuals-i-fluxogrames.html


I l'altre feina que m'agradaria destacar és la de la pràctica de manipulació d'imatges amb el programa Gimp. Es un programa que no coneixia i que també he utilitzar per donar millor qualitat a algunes de les fotografies utilitzades en algun treball demanat a la facultat.
http://arantxahdez.blogspot.com/2009/10/exercici-practic-imatge-digital.html


He destacat dues de les feines penjades al bloc, però en podria destacar moltes més, trobo que ha estat una motivació per fer la feina ben presentada per poder exposar-la en un lloc públic.
Tot hi així hauria estat un treball més gaudit si s'hagués disposat de més temps per a fer-lo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario